dinsdag 6 oktober 2009

Jimmy Choo & H&M

High heels & ik, helaas (nog) geen perfect match. Het afgelopen jaar ben ik langzaam aan begonnen met het dragen van hakken, en ik moet zeggen, ik loop nu best soepel op mijn niet al te hoge pumps. Nu er op 14 november bij H&M een Jimmy Choo collectie in de winkels ligt, zal ik die oh-zo-geweldige shoes dus nog even aan me voorbij laten gaan. Alhoewel, oefening baart kunst natuurlijk...

Hierboven een paar items uit de Jimmy Choo collectie waarvan ik zeg: hebben! Het enige (maar grote!) nadeel is dat al die hysterische gillende en duwende vrouwen al ruim voor openingstijd voor de winkels staan om hun slag te slaan. En na de Dolle Dwaze Dagen van de Bijenkorf heb ik het daar voor dit jaar wel weer even mee gehad ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...