donderdag 6 oktober 2011

Woonruimte gezocht!



Sinds kort ben ik begonnen met roepen dat ik op zoek ben naar woonruimte. Omdat het naar mijn idee vaak een beetje via via moet gaan, leek het me dus handig om het aan zoveel mogelijk mensen te vertellen.

Daarom vertel ik het nu ook aan jou! ;) Ik zoek iets in Haarlem of Amsterdam voor max. 550 euro per maand. Aangezien ik geen student meer ben wil ik niet in een studentenhuis wonen. Ook wil ik graag mijn eigen toilet, keuken en badkamer. Het hoeft niet groot te zijn, als het maar echt een eigen plekje is.

Mocht jij iets weten (ook dingen die niet 100% aansluiten bij de punten hierboven) dan hoor ik dat natuurlijk heel graag. Je kunt me een mailtje sturen via sodifferentthanbefore@hotmail.com. Ook tips, zoals bijvoorbeeld goede websites, zijn van harte welkom! Uiteraard zal ik de 'gouden tip' belonen met een cd- of boekenbon :) Alvast heel erg bedankt voor het meedenken!

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...