zondag 7 februari 2010

De High Tea Party

Heb jij een feestje te vieren maar wil je dit een keertje anders dan anders doen? Dan is het misschien een leuk idee om een high tea te organiseren. Geen chips, borrelnootjes en blokjes kaas, maar samen met je gasten genieten van allerlei lekkere zoete en hartige high tea hapjes, met daarbij natuurlijk verschillende soorten thee en vruchtensapjes. En weet je wat nu zo leuk is? Iedereen kan er een organiseren! De echte keukenprinsessen gaan natuurlijk zelf aan de slag en maken alles zelf, maar mocht je daar geen zin of tijd voor hebben, dan kun je de hapjes ook (gedeeltelijk) kant en klaar kopen. Verder kun je uit heel verschillende hapjes kiezen en bepaal je natuurlijk zelf hoe uitgebreid je het wilt aanpakken. Hieronder heb ik vast wat ideeën, handige spulletjes en lekkere recepten op een rijtje gezet. Get inspired en bonne appetit! ;)

Hier nog wat handige links:
www.bol.com >>> (kookboeken)
www.teabar.nl >>>
www.theeshop.nl >>>
www.dekoffiethuiswinkel.nl >>>

Recept van LittleDNLL’s cheesecake >>>
www.hightea-tips.nl >>> (recepten en tips)

3 opmerkingen:

  1. Dit ziet er allemaal heel lekker uit, ik krijg gelijk fijne ontbijt-ideetjes ;-)

    Judith
    http://couture-and-beauty.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er allemaal vrolijk en gezellig uit;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi hoi,

    ik heb het boekje besteld bij High Tea Recepten.com, en moet zeggen dat heeft me goed geholpen. Ik kan nu de mooiste High Tea Recepten maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...