zondag 22 november 2009

M.A.C. make-up musthaves

Onder het motto: leg deze kerst ook een MOOI cadeautje voor jezelf onder de boom, ga ik binnenkort een bezoekje brengen aan een winkel die M.A.C. make up verkoopt. Ik heb inmiddels zoveel positieve dingen gelezen en gezien (foto’s en filmpjes) over deze beautyproducten dat ik het tijd vind om zelf eens wat uit te gaan proberen. Ik wil sowieso een aantal verschillende brushes (ik hoor je denken, een kwast is een kwast, maar die van M.A.C schijnen echt heel fijn te zijn!) aanschaffen. En ok, ik weet inderdaad nu al zeker dat ik niet met alleen wat kwastjes thuis ga komen… ;) To be continued…

M.A.C. producten zijn in Nederland te koop bij:
De Bijenkorf, Amsterdam - Dam 1 * M•A•C, Amsterdam - Heiligeweg 5 * De Bijenkorf, Maastricht - Kersenmarkt 10 * De Bijenkorf, Rotterdam - Coolsingel 105 * Douglas, Utrecht - Vredenburg 3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...