dinsdag 1 juni 2010

De cupcake maker

Ik heb het er vaak over en ik eet ze ook best vaak, maar ik heb ze dus nog nooit zelf gemaakt! Erg he? En dat terwijl het vast niet heel moeilijk is als je er maar veel liefde in stopt. Ik heb het over de schattigste taartjes op aarde: cupcakes! Maar ja, je moet net zin hebben om alle ingredienten en versiersels in huis te halen (als je het doet moet je het wel goed doen natuurlijk), en als je die zin even niet hebt, of gewoon geen tijd hebt dan is dat natuurlijk heel erg jammer...

Maarrrrr daar is een soort van oplossing voor: de cupcake maker! Een apparaat waarmee je in 7 minuten 8 cupcakes maakt. Klinkt goed he? Natuurlijk moet je dan alsnog tijd steken in het versieren, maar ik weet zeker dat als je die geur eenmaal ruikt je alleen maar zin krijgt om er beauties van te maken. Maar dat is nog niet alles... Dit handige apparaat kan ook gebruikt worden voor het maken van muffins, bladerdeeghapjes, pasteitjes en minitaartjes! Verder krijg je er een receptenboek met kleurenfoto’s bij, 50 papieren bakvormpjes, een spuitzak met 4 rvs spuitmondjes om de cup-cakes eenvoudig te vullen en decoreren en een deeguitsteker en deegvormer speciaal voor o.a. bladerdeeg. Meer info vind je op: www.beska.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...