donderdag 28 juli 2011

De Parade & sushi

Morgen nog een dagje werken en dan is het weekend! Ik kan niet wachten aangezien ik vorig weekend en het weekend daarvoor heb gewerkt en er voor dit weekend leuke dingen op de planning staan.

Vanuit mijn werk reis ik morgen direct door naar de stad Utrecht en gaat het weekend erg goed beginnen met sushi! In Spanje had ik het een van de beste sushi (naar mijn mening) ooit gegeten en ik moet zeggen dat ketens als Sumo en Shabu Shabu daar echt niet aan tippen. Verre van zelfs. Het restaurant waar ik in Utrecht onlangs twee keer ben geweest echter wel. Echt ontzettend goed zelfs. Dus je begrijpt dat dit een van de dingen is waar ik al de hele week naaruit kijk.

Verder zijn we (ik en Liesje) bezig met een aantal nieuwe ideeen en daar gaan we zaterdag even mee verder. Ook gaan we zaterdagavond naar de Parade (zie
www.deparade.nl). Ik ben hier erg benieuwd naar want ik ben nog nooit naar de Parade geweest. Hoe dan ook zal het ongetwijfeld een gezellig, relaxt en inspiratievol weekend worden. Geniet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...