woensdag 3 augustus 2011

Figs & Fun

Hola! Hier weer een 'verse' post na een aantal stille dagen op LittleDNLL. Ik ben op het moment druk met van alles en nog wat en heb even 3 verschillende banen/werkzaamheden, waardoor ik momenteel iets minder aandacht kan besteden aan LittleDNLL (maar ik doe mijn best zoveel mogelijk leuke nieuwe berichten te plaatsen hoor! ;))

Daarnaast ben ik me samen met LF (van
www.lievefleur.blogspot.com) ook druk bezig geweest aan een idee dat al een tijdje geleden werd geboren: Figs & Fun. Oftewel: onze eigen webshop! Eind vorig jaar kwamen we er namelijk achter een gezamenlijke droom te hebben: het beginnen van een eigen winkeltje. Nu we beiden gewoon werken en een 'echte' shop (nog) geen optie is, kwamen we al snel bij het idee om samen een kleine webshop te starten. Al snel bleken we beiden volop ideeen te hebben en na heel wat brainstormen en surfen op het net kreeg Figs & Fun steeds meer een gezicht. Zo kan ik inmiddels vertellen dat we accessoires en sieraden gaan verkopen die in de meeste gevallen handgemaakt en zelf bedacht zijn. Ons streven is bijzondere en unieke producten aan te bieden die gemaakt zijn van hoogwaardige materialen.

De shop is nog niet geopend maar we zijn druk bezig met de voorbereidingen van de opening. Zo hebben we wel al een website waarop de collectie zal komen te staan (er staan nu al een aantal producten op, dus mocht je nieuwsgierig zijn ga dan vooral even een kijkje nemen) en waar je ook onze Twitter en Facebook pagina kunt vinden (leuk als je ons volgt en/of 'liked!).

Ik ben zelf erg enthousiast omdat ik na alle voorbereidingen (lees: uren skypen en meeten om dingen te bedenken, te bekijken en inspiratie op te doen, het bouwen aan de site, het (laten) maken van de producten, het zoeken naar creatieve en inspirerende partners, het fotograferen etc) merk dat ik het ontzettend leuk vind om te (gaan) doen en ik er veel van mezelf in kwijt kan. Ik hoop dat jij het net zo leuk zult vinden als ik! :) Voor een eerste indruk en een preview van een aantal van de producten kun je een kijkje nemen op
www.figsandfun.nl

PS. mocht je vragen, suggesties of opmerkingen hebben, laat het me dan vooral weten :) Dit kan onder dit bericht of via
sodifferentthanbefore@hotmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...