donderdag 17 september 2009

Laat je inspireren door: 'This Is Not A Book'


Woehoe! Het nieuwste Keri Smith boek 'This Is Not A Book' is eindelijk verkrijgbaar! Na het succes van ondere andere 'Wreck This Journal' (een geweldig boek voor mensen die wel eens iets anders met een boek willen doen dan 'lezen' en daarnaast erg creatief, of een crea bea in spe zijn) heeft Keri Smith haar creatieve brein weer flink aan het werk gezet om ons te verblijden met nieuw creatief voer.

Ik zelf vind Keri Smith en haar boeken erg bijzonder, en heb het boek 'wat geen boek is' zojuist online besteld. Ik ben benieuwd, want wat voor (creatieve en gekke) opdrachten er in staan wordt een verrassing. Als het goed is heb ik 'm binnen 1 tot 3 werkdagen in huis. Dus ik zal snel laten weten wat mijn indruk ervan is.

Nieuwsgierig geworden naar Keri Smith en haar werk? Neem een kijkje op haar site: www.kerismith.com
en laat je inspireren!

Kende jij Keri Smith al?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...