donderdag 29 oktober 2009

Lucky Charm Heart Necklace

Misschien heb ik 'm morgen al in huis! Mijn Lucky Charm Heart Necklace van de webshop www.fashionmanor.com.
Het was liefde op het eerste gezicht. Ik wilde al zoooo lang een goud kettinkje met een hartje eraan, en toen ik deze zag wist ik: die is van mij! Ok, dat is niet helemaal waar. Ik twijfelde, maar toen ik de beschrijving las (destined to become one of your favourites) voelde ik me als Becky Bloomwood in Confessions of a Shopaholic, en binnen een halve minuut (was dit laatste exemplaar) voor mij! En dat met ook nog eens 20% Style Today korting.

Ik hoorde van een collega (
www.star-dust.nl) over de webshop Fashionmanor.com en ik kan je vertellen dat het zeker de moeite is om er een kijkje te nemen. Naast mooie sieraden hebben ze ook tassen en kleding.

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...