woensdag 23 november 2011

BTB: Succes door creatie


Boekenwinkels zijn als snoepwinkels voor me en het kopen van boeken maakt me dan ook heel blij. Zo blij dat ik het de laatste tijd net iets teveel heb gedaan. Wat mij betreft kun je niet genoeg boeken hebben, mits je ze wel leest. Dit laatste is er eigenlijk al best een tijdje bij in geschoten. Ik heb er wel tijd voor, maar gebruik mijn tijd eerder voor andere dingen en heb vaak niet het geduld om op de bank te gaan liggen met een boek.

Nu is het dus zo dat ik nog ongeveer tien boeken (wel meer, maar dit zijn titels die ik de laatste drie maanden heb aangeschaft) moet lezen. Daarom heb ik begin deze week met mezelf afgesproken dat ik geen nieuwe boeken meer mag kopen totdat ik de stapel die er nog op me ligt te wachten heb uitgelezen. Vandaag kon ik het echter toch niet laten mezelf een beetje te pijnigen en een mooie boekenwinkel binnen te stappen. En ja hoor, uiteraard zag ik weer een vijftal exemplaren die mijn hart sneller deden kloppen. Een daarvan was het boek: Succes door creatie (€ 17,99) Die ik hoe dan ook wil hebben. Ik heb me aan mijn belofte gehouden en 'm niet gekocht maar hij staat wel hoog op mijn verlanglijst. Hieronder kun je lezen waar-ie over gaat.

Succes, werk en privé, is voor iedereen weggelegd. Mits je succes ziet zoals David het doet! Succesvol leven is namelijk niets meer dan je tijd zoveel mogelijk vullen met datgene wat je het liefste doet. Daar word je gelukkig van. Maar hoe ontdek je wat je passie is en wat je sterke punten zijn?

Dit boek maakt zijn methode toegankelijk voor iedereen. David de Kock, businesscoach en ervaren ondernemer, laat zien dat je de principes die gelden voor succesvolle bedrijven uitstekend kunt toepassen op je persoonlijke leven. In praktische oefeningen en met prikkelende vragen daagt hij je uit het belangrijkste bedrijf van je leven te managen: jezelf! Hiervoor hoef je geen dikke boeken te lezen. Met deze praktische handleiding kan je meteen beginnen aan een succesvol leven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...