donderdag 10 november 2011

Zelf Christmas Crackers maken

Oh ik heb vandaag zo iets leuks gekocht! Een pakket om zelf (12) Christmas Crackers te maken. Nooit eerder zag ik een pakket om ze zelf te maken dus ik heb ze direct aangeschaft. Het leuke is dat er traditie getrouw een feestmutstje bij zit en papiertje om zelf een boodschap, quote, wens, raadsel of spreuk op te noteren. Daarbij kun je er, omdat je ze dus zelf maakt, eventueel zelf nog wat leuks (snoep of een cadeautje) aan toevoegen. Dit lijkt jou ook leuk voor jouw kerstdagen? Je kunt het pakket voor 6,95 kopen bij Dille & Kamille.

4 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de leuke tip ben inderdaad op zoek naar zoiets.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat is wel heel erg leuk zeg!!! Wij hebben ze ook ieder jaar... Geen idee waar we ze vandaan toveren, maar om ze zelf te maken is natuurlijk nog leuker. Een customized cracker!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat vind ik wel erg leuk zeg! En de prijs valt ook wel mee :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk idee! Ik ga binnenkort eens kijken. Blij dat de Dille&Kamille ook in Haarlem zit!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...