woensdag 2 november 2011

Home Theater @ The Darling!


Heb je op 17 november nog niets in je agenda staan en wel zin in een leuk avondje uit? Dan is het Home Theater in The Darling wellicht een leuk idee! Wat zeg ik? Het is een geweldig idee!

Waarom? Omdat The Darling een te schattige winkeltje is met het ultieme huiskamergevoel, er een voorstelling gegeven wordt door Tea Cosy Arts en er daarna live muziek is van Michael Holt. Kortom, het wordt een gezellige boel! Ondertussen kun je trouwens genieten van een kopje thee en een delicious cupcake (made by The Queen of Tarts) die er niet alleen fantastisch uitziet maar ook goddelijk smaakt (geloof me, ik kan het weten want ik heb er meer dan eens eentje geproefd). Last but not least: na afloop genieten we gezamenlijk van een glas bubbels!

Klinkt nice he? Een ticket kost 15 euro en kan gekocht worden in The Darling in de negen straatjes Amsterdam (Runstraat 4). Woon je niet in Amsterdam? Online bestellen kan ook! Plaats dan even een berichtje op de Facebook pagina van The Darling. Deze vind je hier. Ik ben erbij! Wie weet tot dan :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...