dinsdag 22 november 2011

Leuke shop: Tiger


Ruim anderhalf jaar geleden schreef ik al over TIGER, een winkel uit Denemarken die toen slechts een filiaal in Nederland had en wel in Arnhem. Inmiddels zijn daar drie vestigingen bij gekomen, namelijk in Nijmegen, Almere en Utrecht. En wat mij betreft mogen dat er nog veel meer worden. Wat een geweldige winkel! Heel veel leuks voor heel weinig!

Vandaag kon ik tijdens een middag shoppen in Utrecht mooi even rondneuzen bij de winkel waar ik in april 2010 in Arnhem al veel leuks kocht. En ook dit keer ben ik goed geslaagd. Met een volle tas met cadeautjes, woonspulletjes, notebooks en andere crea bea items liep ik de deur uit. Mocht je dus in of vlakbij de vier bovenstaande steden wonen, dan raad ik je zeker aan er even binnen te lopen!

Benieuwd naar een deel van het assortiment? Surf dan even naar www.tiger.dk

3 opmerkingen:

  1. Wist niet dat die winkel ook in Almere zat? Moet maar eens gauw langsgaan dan (eerst even uitzoeken waar het zit)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waarom ben je in Utrecht als ik er niet bent... :( Haha, nee hoor. Geweldige winkel he? Nu net in Zweden bij iets soortgelijks geweest ( lagerhaus ) en het is lastig om niet de halve winkel leeg te kopen!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke blog! hier worden we vrolijk van :D

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...