donderdag 24 november 2011

Jason's Lovefood



Twee weken geleden kwam ik per toeval terecht op de facebook pagina van Jason Hartleys Lovefood. Nieuwsgierig klikte ik door naar de officiƫle website en daar las ik dat dit concept, wat dus bedacht is door Jason Hartley, ontzettend origineel is. De beste man organiseert namelijk vol passie en liefde pop-up brunches in onze hoofdstad Amsterdam!

Jason komt uit Engeland, maar woont al sinds 1998 in Amsterdam waar hij een paar jaar geleden zijn bedrijf Lovefood startte. Inmiddels is zijn idee ontzettend populair en op internet zie ik dan ook alleen maar positieve en enthousiaste reacties voorbij komen.




Ik als food liefhebber mag dan ook niet achter blijven en daarom ga ik volgende week genieten (want de kans dat het tegen gaat vallen is zeer klein) van een van de brunches. Ik ben benieuwd!

Wil je meer weten over het concept of ook reserveren bij een pop-up brunch? Like dan de Jason Lovefood Facebook page want daar word je op de hoogte gehouden van de laatste ontwikkelingen en nieuwtjes. Ook kun je een bezoekje brengen aan www.jasonslovefood.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...