maandag 6 december 2010

Voor mijn bezoekers


Lieve lezer, misschien ben jij hier zojuist toevallig terecht gekomen of misschien ben jij een van de bezoekers die geregeld een kijkje komt nemen op LittleDNLL. Hoe dan ook wil ik je even laten weten dat ik het ontzettend leuk vind dat je er (zo vaak) bent! Dank daarvoor :)

Daarbij wil ik je er (mocht je dat nog niet weten) op wijzen dat er een paar manieren zijn om LittleDNLL te volgen en zo op een gemakkelijke manier op de hoogte te blijven van nieuwe posts, winacties en andere dingen!

Zo heb ik een Twitteraccount die je, indien je zelf gebruik maakt van Twitter, kunt toevoegen aan je lijst. Ook ben ik te volgen via Blogger zelf, dit kan met diverse accounts (bijvoorbeeld een Google account) via de rechterbalk van mijn blog (een beetje naar beneden scrollen en je ziet 'volgers' vanzelf staan. En dan is er nog Facebook. Vorige week heb ik een Facebook pagina aangemaakt voor LittleDNLL, leuk als je daar 'vind ik leuk' bij aanklikt en daardoor handig gebruik maakt van de updates die automatisch op je Facebook prikbord verschijnen. Ik hoop je dan ook op een of meer van deze plaatsen op het Word Wide Web aan te treffen! Ohja en mocht je vragen, opmerkingen of tips hebben dan kun je me altijd een mailtje sturen via sodifferentthanbefore@hotmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...