maandag 30 november 2009

HD primer van Make Up Forever

Sephora vind ik een goed voorbeeld van een mooie winkel met geweldige beautyproducten. Ik ga dan ook altijd even naar binnen als ik in de buurt ben, ook al heb ik helemaal niets nodig. Zodra ik de winkel dan weer verlaat, staan er meerdere oogpotloodlijntjes op mijn hand en glinsteren mijn vingertoppen van alle oogschaduw die ik even ‘moest’ uitproberen. Een van deze bekliederde handen heeft dan meestal ook een Sephora tasje vast ;) Zo ook afgelopen weekend, toen ik een primer uit de HD (High Definition) lijn van Make Up Forever kocht. Ik heb het vanochtend voor het eerst gebruikt, en ik moet zeggen dat het een erg fijn product is. De primer zorgt voor een mooie glanzende basis (die je opbrengt voor je foundation) en maakt je huid lekker zacht. Verder blijft je make-up er beter door zitten en ruikt het heerlijk. Extra fijn: het is in zeven tinten verkrijgbaar, dus voor iedere huidskleur is er een passende tint. Te koop bij Sephora voor € 30,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...