donderdag 26 november 2009

Lovely food

Ziet het er niet mooi uit, al dat eten bij elkaar? Alles op deze foto's heb ik ooit opgegeten en opgedronken. Ik moet eerlijk zeggen dat de doperwtensoep niet zo smakelijk was (ik had eigenlijk pompoensoep besteld, maar toen ik dit groene soepje voorgeschoteld kreeg, begreep ik de vertaling van het Franse geratel van de serveerster pas). Rechts daarnaast iets bijzonder lekkers: matcha aisukurimu oftewel groene thee ijs (you hate it or love it). Helaas heb ik het nog nooit ergens te koop gezien, maar je kunt het bij sommige Japanners als nagerecht bestellen. Zeker het proberen waard! Ja, en over sushi, starbucks koffie, yoghurtijs met verse aardbeien en frambozen, gamba's en witte fijn kan ik het kort houden: lovely! Maar dan niet als combi natuurlijk ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...