vrijdag 27 november 2009

Musthave mirrors part two

Al eerder vertelde ik je over de leuke spiegeltjes van Les Tai Tai met LED-lampjes en dat deze te koop zijn in een van mijn favoriete winkeltjes in Haarlem (de ID). Nu was ik dus vandaag in Haarlem en je raadt het al… Inderdaad, ik ben de naar ID gegaan op zoek naar mijn musthave mirror. Zouden ze er zijn? Jaaaa! Er stonden nog drie exemplaren op te toonbank, en guess what… Precies degene die ik het leukst vond met de tekst excuse moi! (De eigenaresse vond die ook het leukst en had de anderen niet ingekocht). In het echt zijn ze nog veel leuker! M’n pinpas was dus binnen no time door het pin-apparaat heen gehaald en sindsdien ben ik de gelukkig eigenares van dit opvallende spiegeltje!
Meer info over de spiegeltjes: http://www.lestaitai.com/
Meer info over ID: www.idimagestyling.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...