woensdag 31 augustus 2011

Liber Amicorum

Een van de eerste berichten op mijn blog was er een over Liber Amicorum (latijns voor vriendenboek). Ik schreef toen dat ik er een gespot had voor volwassenen met daarin een aantal bijzondere vragen waarvan het ontzettend leuk is om de antwoorden te hebben die jouw dierbaren zouden geven. Bijvoorbeeld: Mijn tip voor een gelukkig leven... & Ik wens je voor de toekomst...

Inmiddels (bijna twee jaar later!) heb ik er eentje gekocht! Vorige week zag ik ze plots liggen bij Juffrouw Zonder Zorgen in Haarlem. Ik koos voor de bovenstaande variant (je hebt er ook een waarbij er op de kaft poezie plaatjes zijn afgebeeld). Inmiddels heeft er al iemand van mijn lijst met dierbaren in geschreven: mijn 81-jarige oma :) Ook een Liber Amicorum aanschaffen? Surf dan even naar www.liberamicorum.nl

1 opmerking:

  1. Oh wat leuk zeg! Ik herinner me dat je er toen ook al zo enthousiast over was... Goed dat je hem hebt kunnen scoren nu!! Ben er benieuwd naar!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...