vrijdag 23 juli 2010

Beauty musthave: DuWop Cheek Venom & Doubleglow7

I love mooie beauty spulletjes! Ik koop dan ook regelmatig mooie make-up en verzorgingsproducten, maar na mijn aankopen heb ik al snel weer nieuwe producten op mijn wensenlijst staan *schaam schaam* Want ja, er zijn ook zoveel mooie spulletjes te koop! Zo spotte ik net ook weer twee leuke producten op Welikefashion.com van het merk DuWop, Cheek Venom en Doubleglow7. Ja, om heel hebberig van te worden!

Cheek Venom is een blushgel die een transparante glow geeft aan je wangen, je huid hydrateert en conditioneert en daarbij de huid ook nog eens steviger en strakker maakt! Klinkt als muziek in de oren he? ;) Een potje Cheek Venom bevat 8gr en kost € 24,00. En dan hebben we nog de Doubleglow7 die ook veel fijns belooft. Het is een gezichtsbalm die je huid direct een extra glans geeft, en die je zowel onder of over je foundation kunt opbrengen. Doubleglow7 bevat 7 essentiele huidverzorgende ingredienten: jojoba, aloe vera, lily extract, en illuminating pearls als ook vitamine A, E, and F. Jojoba en aloe vera verzorgen, hydrateren, en voorkomen irritatie. Een potje hiervan kost € 25,00 en bevat 12gr. Meer info of bestellen? Klik hier >>>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...