donderdag 15 juli 2010

A cup of famous tea

Deze grappige Prêt-à-portea theezakjes in de vorm van bekendheden zijn inderdaad niet nieuw. Al een tijdje geleden kwam je (ik althans wel) ze tegen op diverse websites en blogs. Toch wil ik ze nog even onder de aandacht brengen... Waarom? Omdat ik ontdekt heb waar je ze kunt kopen in Nederland! :D Een paar weken geleden liep ik er toevallig tegenaan toen ik op zoek was naar een cadeautje voor vriendin S. Je kon kiezen uit drie varianten (de twee die je hierboven op de foto ziet, en een variant met politici waar onder Obama en Margaret Thatcher bij zaten). Ik koos voor haar de politici omdat die het beste bij haar past. Daarbij scoorde ik een lief oma-achtig theekopje en bijpassend schoteltje met bloemetjes erop en een groot blok chocolade fudge. Et voila een leuk cadeautje was geboren! Wil jij ook graag aan de thee met Obama, Karl Lagerfeld of Marilyn Monroe? Breng dan een bezoekje aan een van de drie Klevering winkels in Amsterdam (ik kocht die van mij bij het filiaal op de Haarlemmerdijk). Als ik het me goed herinner kosten ze 7,95. Adressen van de shops vind je hier >>>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...