maandag 26 juli 2010

Book to buy: de nieuwe van Keri Smith!

Woehoe! Er is weer een nieuwe boek uit van Keri Smith genaamd Mess: The Manual of Accidents and Mistakes ! Ik kreeg een mailtje van iemand met deze geweldige tip want zelf wist ik het gewoon NIET! En dat terwijl ik haar boeken zo leuk vind en er 3 van in mijn boekenkast heb staan... Maar goed, ik weet het nu :) Ik heb er net al van alles over gelezen op internet en het ziet er naaruit dat dit, net als Keri haar eerdere boeken, weer een echte musthave is! Uiteraard heeft ook deze uitgave een aparte insteek, lees de hieronder staande beschrijving van het boek maar eens. Natuurlijk heb ik direct even gekeken hoe je 'm zo snel mogelijk in je bezit kunt krijgen, maar helaas is ie nog niet in Nederlandse webshops te bestellen (althans, niet dat ik kon vinden, maar mocht jij wel weten waar dat kan, let us know!). Wel kun je 'm kopen bij oa Amazone en Barnes & Noble.

Your whole life you've been taught to avoid making a mess: Try to keep everything under control, color inside the lines, make it perfect, and at all costs, avoid contact with things that stain.
This book asks you to do the opposite of what you have been taught. Think of it as your own personal rumpus room. A place to let loose, to trash, to spew, to do the things you are not allowed to do in the "real world." It's time to make a mess.

The only three rules you'll find in this book:
1. Do not try to make something beautiful.
2. Do not think too much. (There is no "wrong.")
3. Continue under all circumstances.

1 opmerking:

  1. info over het boek gevonden zie ik :). leuk boek weer he, kan niet wachten dus mocht je weten waar ie al te krijgen is, volgens mij pas vanaf september, dan houd ik me aanbevolen!!

    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...