woensdag 21 juli 2010

Nu op dvd: Dear John & Valentine's Day

Natuurlijk hoop ik dat het de komende tijd heerlijk weer blijft zodat we volop dagjes strand in kunnen plannen en kunnen genieten van een cocktail op een leuk terras maar stel dat het binnenkort tussendoor een dagje gaat regenen (1 dagje mag, voor alle bloemetjes en planten die er dan vrolijk bij blijven staan) dan heb ik als tip twee leuke (romantische) films die onlangs op dvd zijn verschenen: Dear John (inderdaad met Channing Tatum en Amanda Seyfried) en Valentine's Day (met heel veel bekende acteurs en actrices). Ik moet bekennen dat ik verwacht en gehoord heb dat ze leuk zijn want ik heb ze helaas nog niet gezien. Dus ja, ook ik ga op de eerste de beste rainy day wegzijmelen voor de buis ;) Hieronder nog even kort waar ze over gaan.

Dear John: Een jonge soldaat John Tyree (Channing Tatum), is met verlof en wordt verliefd op de schitterende, maar conservatieve studente Savannah Lynn Curtis (Amanda Seyfried). De twee beleven een mooie tijd en wanneer John weer op uitzending gestuurd wordt, beloven ze elkaar brieven te schrijven om hun liefde levend te houden. Maar de lange afstand tussen beiden lijkt voor meer problemen te zorgen dan verwacht.

Valentine's Day: Verschillende verhalen worden verteld ten tijde van Valentijnsdag. De personen zijn allen afkomstig uit Los Angeles en kampen één voor één met liefdesproblemen. De druk die Valentijnsdag op hun uitoefent, blijkt voor de één gunstig, voor de ander nadelig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...