zondag 11 juli 2010

Musthave: jurkje met kant aan de onderkant

Al een aantal weken speur ik in winkels naar een beige of wit jurkje met aan de onderkant een randje kant. Helaas vond ik niets wat er ook maar enigzinds op lijkt, totdat ik net een bezoekje bracht aan de site van H&M. Het was love at the first sight: een beige/wit jurkje met kant aan de boven- en onderkant voor slechts 24,95! Helaas veranderde mijn happy feeling binnen een halve minuut in een teleurstellend gevoel: hij is (nog) niet te bestellen! Grrrrr. Er zit dus niets anders op: ik zal de H&M site vanaf nu drie keer per dag moeten gaan checken en elk filiaal dat ik de komende tijd tegenkom binnenstappen ;) op zoek naar dit lieve jurkje voor de zomer. PS. mocht jij toevallig een winkel/webshop kennen waar ze iets vergelijkbaars verkopen dan hoor ik het natuurlijk graag :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...