vrijdag 8 oktober 2010

Book to buy: Boeddha in 5 weken


Zou je graag iets anders (positiever en minder stressvol etc) in het leven staan en kun je daarbij wel wat hulp gebruiken? Dan is het boek Boeddha in 5 weken misschien wel iets voor jou. In dit boek leer je stap voor stap wat je kunt veranderen aan je denkpatroon en je gedrag om 'een Boeddha' te worden. Wat een boeddha is? Een boeddha is iemand die sereen is, negatieve gevoelens neutraliseert en positieve gevoelens koestert en ervan geniet, vredig leeft en geen stress of spanning ervaart.

En nee, om dit te bereiken hoef je je niet kaal te scheren, in oranje te hullen of op 3500 m hoogte in een klooster in de Himalaya terug te trekken. Het kost slechts vijf weken om deze vermogens te verwerven en zelf een boeddha te worden. Boeddha in 5 weken is luchtig, openhartig en humoristisch geschreven en totaal niet saai of zweverig. Ik heb het boek een paar maanden geleden voor mijn verjaardag gekregen en nog niet gelezen (het ligt in Nederland). Wel heb ik er destijds een begin in gemaakt en het even doorgebladerd en ik ben er nog steeds er benieuwd naar. Zodra de mogelijkheid er is ga ik het dus zeker lezen! Het boek kost € 16,99 en is hier >>> te bestellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...