dinsdag 5 oktober 2010

Ja, ik ben er nog! ;-)


Een paar dagen geen update kwam eigenlijk nooit voor maar de afgelopen dagen is het toch gebeurd. Had even geen tijd (althans tijd maak je natuurlijk altijd) om nieuwe stukjes te plaatsen. Maar goed I'm back! ;) Heb een erg geslaagd weekend achter de rug. Zaterdagochtend moesten we om 5 uur opstaan vanwege de luchtballonvaart in Vic. Helaas had ik mijn wekker niet goed ingsteld (blond!) waardoor ik om 5:38 wakker schrok terwijl ik 5:45 op het station beneden (de heuvel af in het centrum) zou staan. Kort gezegd: dat werd enorm haasten! Voordeel was wel dat ik direct klaarwakker was, het nadeel was dat de trein een vertraging van 30 minuten had waardoor haasten achteraf niet nodig was geweest.


Toen bij Sans Barcelona uitgestapt waar we werden opgepikt door iemand van de organisatie. Toen naar het erg leuke plaatsje Vic gereden. Het leuke was dat we het vanaf het begin hebben meegekregen want er stond geen luchtballon klaar ofzo. Dus we hebben geholpen met het uitpakken van de ballon (die nog veel groter was dan ik ooit voor mogelijk had gehouden). Deze werd met lucht gevuld door middel van mega grote ventilatoren. De vaart duurde 90 minuten en was echt super! Het is zo gek om daadwerkelijk in zo'n ballon te zitten. Toen we over de snelweg vlogen begonnen er mensen te toeteren, heel bizar om dan met een ballon over een snelweg te vliegen. Daarna natuurlijk over mooier gebied gevlogen en veel foto's gemaakt. Grappig was dat de man van de organisatie sprekend leek op mr Big uit Sex and the City, eng gewoon! ;) Na de vaart hebben we met z'n allen uitgebreid gelunchd in een leuk restaurantje dat net als een groot deel van Vic een hoog Anton Pieck gehalte heeft.


Verder dit weekend nog een keer Seven Pounds gekeken (die ik ooit al heb aangeraden op Little DNLL), uit geweest in Sitges
en zondag uitgeslapen tot 13:15(!!), Remember Me gekeken, maskertjes gedaan met de meiden en uit eten geweest. Kortum een druk maar leuk weekend! Bij dit bericht wat foto's die gemaakt zijn tijdens het weekend.


Klik op een afbeelding om deze te vergroten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...