vrijdag 15 oktober 2010

Dreamlights


Ik ben gek op lichtjes. Kaarsjes, lieve lampjes, kerstverlichting (ik doel dan op simpele subtiele verlichting en geen kermis idee) en natuurlijk lampionnen (imagine een zomerse avond in de tuin met lampionnen in fruitbomen). Mijn hart maakte net dan ook een sprongetje toen ik de 'Dreamlights' in de Feelgoodies.nl webshop zag. Te cute lampjes om je woon- of slaapkamer tijdens de naderende donkere dagen gezellig mee te verlichten! Extra leuk is dat de lampjes handgemaakt en van natuurlijke materialen (onder andere papier van de Moerbei boom) zijn. Je kunt ze overal neerleggen of ophangen (aan een spiegel, op tafel, in een schaal, aan de muur etc). Een Dreamlight slinger is 3 meter lang en bevat 20 lampjes. De lampjes hebben (zoals je natuurlijk ook al op de foto's kunt zien) verschillende kleuren en hebben als vorm een maan, ster of hartje. Kost dat? Voor € 21,95 heb jij zo'n cozy slinger in je huis hangen ;) Klik hier voor meer info of om te bestellen.

2 opmerkingen:

  1. Ik wil ze!!!! Ik wilde ze eigenlijk al op mijn verjaardag hebben... Kon ze toen nergens vinden...
    Nu maar voor de kerst dan ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...