vrijdag 1 oktober 2010

Getest: Qi stress relief serum van Rituals


Toen ik afgelopen week mijn aankopen uit Barcelona liet zien, zat daar ook Qi stress relief serum van Rituals bij. Dit is een nieuw product (althans ik had het in Nederland nog niet gezien en hier was er een sticker met 'new' opgeplakt) uit de erg fijne Tao lijn van Rituals (waar ik onder andere de scrub en de bed & body mist van heb, heerlijk!).Tao is een oude Chinese levensfilosofie, waarin alles draait om evenwicht tussen Yin en Yang. Een overdaad van prikkels uit de buitenwereld, Yang, verstoort je natuurlijke balans en leidt tot stress. De rust keert terug wanneer je je balans herstelt door extra aandacht te schenken aan Yin, je innerlijke wereld. Rituals helpt je daar een handje bij met een aantal verschillende Tao verzorgingsproducten.

Een van deze producten is dus het Qi stress relief serum. Ik heb het serum nu drie keer gebruikt en vind het een absolute aanrader! In de winkel dacht ik bij 'serum' aan een product om op je hele gezicht te smeren, maar dat is dus niet zo. Het is de bedoeling dat je dit serum op een aantal speciale plaatsen inmasseert, namelijk: op je voorhoofd (tussen je wenkbrauwen), op je slapen en in je nek (vlakbij de achterkant van je oren). Door de Chinese pepermunt voelt het heel koel en verfrissend aan en door het andere hoofdingredient Yi Yi Ren wordt je huid ook meteen verzorgt. Kortom: een heel fijn p
roduct dat ook heerlijk is als je geen stress hebt ;)! Qi stress relief serum kost € 9,90 voor 10 ml.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...