donderdag 28 oktober 2010

Verhuisd!


Hola! Hier ben ik weer eens (ik heb echt te lang niets gepost, sorry daarvoor!!). Inmiddels zijn we verhuisd en heb ik vannacht voor het eerst in mijn nieuwe bed geslapen. De afgelopen tijd was even druk waardoor ik niet echt tijd heb gehad om veel nieuwe berichten te posten op LittleDNLL. Mijn nieuwe kamer heeft een tweepersoonsbed met daar omheen van die witte doorzichte gordijnen (om het zo maar even te noemen). Nee, geen klamboe. Verder heb ik in mijn kamer een badkamer (wet met muren en een deur) en een groot terras met uitzicht op het centrum en de zee. Ik zal de komende dagen een filmpje of wat foto's maken en deze plaatsen.

Verder gaat alles goed. Het is echt vreemd om weg te zijn uit het vorige huis (was zo''n fijn huis met ideale ligging!). Dit huis is groot en heeft zelfs een glazen lift, haha. Het uitzicht is super en er is beneden een soort houten terras met een zwembad. Verder zijn er vier (!!!) badkamers en hebben we een kat (ik ben niet echt van de katten, maar hij hoort nu eenmaal bij de inboedel geloof ik, haha). Nadeel is dat ik niet meer lopend of fietsend naar Spaanse les en het centrum kan, dat moet nu echt met de auto. Ik heb afgelopen week trouwens een nieuw recet uitgeprobeerd wat echt heerlijk was: pompoenrisotto met geitenkaas (en walnoten, ui, knoflook, thijm en parmezaanse kaas). Ik zal ook het recept snel even plaatsen voor de keukenprinsessen onder ons ;) Nou, ik ga weer even verder met het uitpakken van mijn spullen. Fijne dag!

1 opmerking:

  1. Oeh! Het klinkt echt fantastisch! Ik ben heel benieuwd naar de foto's! Geniet van het prachtige stulpje.

    Komt je ring retour vanuit Singapore?

    Kus!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...