vrijdag 1 oktober 2010

Luchtballonvaart

Hola! Hier weer even een korte update vanuit Sitges-Barcelona! Allereerst maar even het weerbericht ;) Het is wisselvallig weer deze week. Gisteren en eergisteren erg warm (beetje benauwd) met veel zon. Op dit moment bewolkt maar niet koud. Maar goed, ik klaag niet want ik heb gehoord dat in Nederland al herfst is en het steeds regent... De voorspellingen voor morgen zijn goed en ik hoop dat dit zo blijft want morgen ga ik een luchtballonvaart maken met Michelle & Fenna! Vandaag worden we gebeld of het doorgaat of niet want het is van allerlei factoren afhankelijk. Spannend! Ik ben echt zo benieuwd naar hoe dat zal zijn en heb er dan ook ontzettend veel zin in! Uiteraard neem ik mijn camera mee en plaats ik soon de kiekjes op LittleDNLL.

Ik heb gisteren trouwens Valentine's day gekeken, leuke film! Dus mocht je die nog niet gezien hebben dan kun je daar binnenkort mooi een regenachtige middag aan besteden. Zometeen ga ik even boodschappen doen voor het weekend. Voor morgen hoef ik niets meer te halen en voor zondag leek het me wel leuk om tapas te gaan maken. Daar ga ik zo dus onder andere even spullen voor inslaan. Verder gaan we op 1 november verhuizen en vandaag twee huizen bezichtigen. Ben benieuwd! Verder niet veel nieuws, het is hier nog steeds super! :) Alvast een fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...