woensdag 10 november 2010

Hola!

Nog steeds schijnt het zonnetje hier het meest van de tijd. Maar goed, dat heb ik nu wel vaak genoeg gemeld natuurlijk ;) Mocht je (in de toekomst) nog een leuke vakantiebestemming zoeken dan moet je echt naar Sitges gaan. Voordat ik hier naartoe ging had ik er nooit van gehoord, maar nu weet ik een ding zeker: ik ga hier in de toekomst zeker terugkomen!
Van mensen die hier (tijdelijk) wonen heb ik al meerdere malen gehoord dat ze 'verliefd zijn geworden' op deze mooie en sfeervolle badplaats. Ik kan dit alleen maar beamen. De zon schijnt hier heeeeeel vaak, het stadje is ontzettend gezellig en zit vol met leuke winkeltjes en fijne restaurantjes. De boulevard is levendig (vooral in het hoogseizoen natuurlijk, nu valt het best mee) maar straalt toch een enorme rust uit. Het is in ieder geval niet te vergelijken met de boulevard van bijvoorbeeld Scheveningen. Je hebt er dus zon, strand, leuke straatjes en je zit ook nog heeeeel dichtbij het geweldige Barcelona, een van mijn favoriete steden. Het stikt hier tevens van de hotels en appartementen, dus er is altijd wel een leuke accomodatie te vinden.

Nou genoeg over Sitges. We zitten nu ruim twee weken in het nieuwe huis en ik ben inmiddels helemaal gewend. De lift blijkt toch wel handig te zijn voor de luie momentjes en natuurlijk perfect om de boodschappen mee te verplaatsen (de voordeur is namelijk op de bovenste verdieping, want het huis is op een berg gebouwd).

Overmorgen komt mijn moeder me trouwens opzoeken, dus dat is gezellig! We gaan sowieso sushi en tapas eten en natuurlijk 1 of 2 dagen Barcelona in. Nou verder gaat alles hier z'n gangetje . Hierboven en onder nog wat foto's die ik de laatste tijd heb gemaakt. Fijne dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...