donderdag 25 november 2010

What (not) to eat 2011



Lieve Sint en meneer de Kerstman! Dit jaar ben ik zoooo ontzettend lief geweest (net als de voorgaande jaren trouwens) dat een pleidooi eigenlijk niet nodig is (want echt, het is een feit :P). Toch heb ik nog wel iets te zeggen, want ja, de feestdagen komen langzaam aan toch steeds dichterbij en het zou vervelend zijn als er iets misgaat doordat ik niet even de moeite heb genomen om het volgende nog even duidelijk te maken. Ik heb me namelijk vergist en niet zo'n klein beetje ook...

Billy mag dan wel vol zijn, maar om dat dan maar meteen te accepteren en mezelf te verbieden op wat voor manier dan ook nieuwe boeken aan mijn verzameling toe te voegen, vind ik achteraf gezien toch een beetje overdreven. Ik bedoel, ik kan toch afscheid nemen van wat oude stoffige titels? Of misschien de leukste 49 kookboeken van de 50 stuks houden? Een plekje is echt zo gecreƫerd, echt waar! En daarbij kan ik ook mijn slaapkamer wel weer eens een ander gezicht geven door een simpele boekenplank op te hangen op dat ene kleine plekje aan de muur dat nog vrij is.

Dus om een lang verhaal kort te maken: What (not) to Eat 2011 zou echt een geweldig cadeau zijn voor in mijn (ja mam ik weet dat jij die versleten hakken niet vindt kunnen) favoriete laars of onder de kerstboom! :)

What (not) to Eat 2011
€ 19,50
‘Elk modeseizoen wordt ons door de goeroes tot en met het kleinste accessoire verteld what (not) to wear. Maar op eetgebied staan wij consumenten behoorlijk in de kou. Waar kunnen we terecht met prangende vragen als: Kan prosecco nog wel in 2011? En hoe zit het met espresso? Of zwarte peper? What (not) to eat 2011 geeft de antwoorden. Aan de hand van de vijf windrichtingen – noord, oost, zuid, west & hart – biedt Marjan Ippel een hapklaar overzicht van de belangrijkste invloedsferen in ons dagelijkse eten en drinken. Van what’s hot & what not. Naast trendrecepten, adressen en foodlingo wijzen second opinions van (inter)nationale eetweters de weg in de huidige eetmodes (en -mores). Food=fashion!’

1 opmerking:

  1. Cruciale literatuur voor ons als food-addicts! Moeten inderdaad ook in dit kader aan ons imago denken;)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...