woensdag 3 november 2010

Shop till you drop!

Iedereen die een beetje van shoppen houdt of op het internet surft weet natuurlijk allang dat er de 23e van deze maand staat aangekruist in de agenda´s van vele (al dan niet hysterische) vrouwen. Inderdaad, de items uit de ´Lanvin voor H&M collectie´ hangen dan namelijk in de schappen. Ik moet eerlijk bekennen dat dit nieuws een beetje aan me voorbij was gegaan, maae waarschijnlijk is dit voor de meeste van jullie geen nieuws. Toch wilde ik het even melden zodat ik meteen ook het campagne filmpje kan plaatsen en omdat ik nog wat andere nieuwtjes heb op schopgebied. Zo opent Zara morgen haar online deuren. Woehoe! En kun je in december een tripje naar het oh zo niet hippe (ik mag het zeggen want ik kom er vandaan) Hoofddorp inplannen. Het centrum is namelijk helemaal vernieuwd (dus dat is dan wel weer een verbetering) en naast dat er nu een tweede H&M met Divided collectie zit, opent Primark daar in december het tweede filiaal in Nederland! Vullen maar die wishlisten ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...