dinsdag 9 november 2010

Musthave: City agenda van Sukie


Oh wat zijn er toch veel leuke spulletjes te koop! Vandaag bezocht ik de webshop Een Nieuw Avontuur (een erg leuk winkeltje trouwens) en daar viel mijn oog op de Sukie City - Year Round agenda. Hij oogt vrolijk en simpel en de beschrijving klinkt helemaal leuk: De perfecte agenda om aan te passen aan je eigen wensen! Zelf te dateren 7-dagen-op-2-bladzijden,veel blanco én gelinieerd papier voor notities, ingebonden stickervellen, pergamijn zakjes voor knipsels en briefjes, uitscheurbare visitekaartjes en postkaarten. En dat alles met de bekende, kleurige zijdeprints van Sukie. De agenda kost € 15 95 en is hier >>> te bestellen.

1 opmerking:

  1. Hierdoor kwam ik dus op je blog terecht, was aan het googlen op deze agenda, kan 'm alleen vinden bij de papiermier en dan betaal ik 7 euro verzendkosten, maar volgens mijn is het dat wel waard...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...