donderdag 25 november 2010

Le petit echo de la mode


Gaat je hart direct sneller kloppen als ik begin over oude mode kranten van verkleurd papier met ouderwetse fashionprints en mooie illustraties? Dan heb ik misschien een leuke tip voor je: Le Petit Echo de la Mode, een oude Franse modekrant. Een aantal jaar geleden, tijdens een vakantie in Normandiƫ, kreeg ik er een aantal cadeau in een schattig brocante winkeltje. Ik moet meteen eerlijk bekennen dat ik er tot vandaag de dag (nog!) niets mee gedaan heb, maar ik weet zeker dat ze ooit heel leuk van pas gaan komen. Je kunt bijvoorbeeld een muur behangen met verschillende pagina's uit verschillende edities van de krant, er cadeautjes mee in pakken of een mooie print inlijsten!

Toevallig kwam ik ze afgelopen weekend samen met TheBellJar tegen in een leuk woonwinkeltje in El Borne. Voor 12 euro kon je de trotse eigenaar worden van zo'n oude fashion newspaper, maar dat vonden wij aan de dure kant (zeker gezien ik dus ooit een stapel gratis kreeg). Ik heb daarom even rondgesnuffeld op internet en jawel... ik heb ze gevonden voor een veel leuker prijsje van 4,50 per stuk. Benieuwd? Klik hier >>> om naar de webshop te gaan die ze verkoopt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...