vrijdag 5 november 2010

Shoptip: Dreams Unlimited


Ik heb geen flauw idee of dit ene lekker luchtje is maar de beschrijving klinkt fijn, evenals de naam Dreams Unlimited. Daarnaast vind ik The Body Shop een erg fijne winkel, dus reden genoeg om dit nieuwe luchtje even onder de aandacht te brengen. De geur mooier omschrijven dan de beschrijving van The Body Shop is volgens mij niet mogelijk, dus hier komt ie! De geur is geïnspireerd door de onbegrensde mogelijkheden die het leven biedt. Het is een betoverende fusion van lichte, frisse sinaasappelbloesem, fruitige zwarte bes, tintelende groene chilipeper, en verfrissende akkoorden van zachte iris en sprankelend cederhout. Wat verder leuk is om te weten is dat deze geur gecreëerd is door twee van ‘s werelds meest gerenommeerde ‘neuzen’, Loc Dong en Anne Flipo. En nog leuker: als je dit luchtje nu aanschaft krijg je voor er, voor slechts 3 euro meer, de bijbehorende bodylotion bij!

1 opmerking:

  1. Ik heb hem, in hij is geweldig! toen ik hem voor het eerst rook, had ik meteen zoiets van hebben! Geen idee waarom, maar dat was gewoon het eerste wat in me opkwam. Hij is niet zoet, maar toch ook weer wel, gewoon superlekker!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...