woensdag 17 november 2010

Musthave: Cassette USB-stick


Ik heb zojuist het meest leuke cadeautje ever gespot! Althans, ik zou het geweldig vinden om dat (onverwachts!!) van iemand te krijgen omdat ik gek ben op muziek en omdat er, na het zien van dit product, plots weer twee jeugdherinneringen naar boven kwamen. Toen ik een jaar of zes a acht was kreeg ik van mijn vader namelijk een cassette bandje met daarop een heleboel leuke liedjes (popmuziek van toen) die ik toen geweldig vond (Phil Collins, George Michael en natuurlijk Michael Jackson!). Hij had het bandje speciaal voor mij door een kennis op laten nemen en ik heb het vervolgens heeeeeel vaak gedraaid, in mijn eigen 'walkman' wel te verstaan, haha. Kortom, het was een zeer geslaagd cadeau waarvan je nu niet meer kan indenken wat er speciaal aan is.

Een paar jaar later (rond mijn elfde denk ik) kreeg ik ook van mijn grote nicht een door haar opgenomen bandje voor mijn verjaardag. Ze had er allemaal bekende nummers op opgenomen en ook deze cassette heb ik figuurlijk grijs gedraaid. Het eerste nummer (want bandjes moest je natuurlijk spoelen) was I will always love you (de soundtrack van de toen in de bios draaiende The Bodyguard film met Whitney Houston), haha! Hoe vaak ik die wel niet heb mee gezongen ;)

Maar goed het wordt nu een iets langer verhaal dan de bedoeling was, want eigenlijk wilde ik je alleen even attenderen op een enorm leuke product (tevens super als cadeautjes dus) dat verkrijgbaar is bij de webshop www.nonplusultra.nl: Mix Tape USB-stick! Een USB-stick waarop je allerlei leuke nummers (voor iemand) zet en die verstopt zit in een
retro cassettebandje. De USB-stick heeft een grootte van 64 MB en je kunt alle nummers op het hoesje schrijven. Leuk leuk leuk! De Mix Tape USB-stick is hier voor € 29,95 te bestellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...