vrijdag 14 januari 2011

Beauty musthave: Solid Shampoo Bars

Ik heb weer een beautyproduct gevonden dat ik heeeeeel graag wil uitproberen. Ik heb het over de Solid Shampoo Bars van Thebeautybakery.nl. Deze bars beloven je haar een flinke opkikker te geven en zorgen er niet alleen voor dat je coupe goed verzorgt wordt en heerlijk ruikt, maar ze geven je haar ook extra veel volume. Vooral dit laatste klinkt mij als muziek in de oren aangezien mijn haar de laatste maanden nogal plat en uitgezakt zit. En of dit nu door de verandering van het weer, een vitamine tekort of ouderdom ;) komt, als deze bar het kan oplossen mag ie natuurlijk niet in mijn badkamerkastje ontbreken! Er zijn verschillende bars te koop die allemaal een andere kleur, geur en eigenschap hebben. Ze kosten 5,95 per stuk en zijn hier >>> te bestellen. Voor welke ga jij!?


Klik op de afbeelding voor een vergroting

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...