vrijdag 7 januari 2011

New ideas & happy thoughts

Elk nieuw begin zet mij altijd even (of erg lang) aan het denken. Zo ook het nieuwe jaar 2011. De laatste weken van 2010 en de eerste dagen van 2011 heb ik dan ook gedeeltelijk gebruikt om na te denken over nieuwe dingen. Wat wil ik dit jaar graag gaan doen? Welke dromen wil ik dit jaar (proberen) uit te laten komen? In mijn hoofd zit een lijstje dat ik zo kan opdreunen als het gaat om dingen die ik wil graag wil, maar ik moet natuurlijk wel realistisch blijven. Wat is al haalbaar? En in welke vorm? En wat kan beter nog even wachten?

Na over al dit soort vragen te hebben nagedacht, werden er al snel een aantal vertalingen van mijn dromen, wensen geboren in de vorm van daadwerkelijke plannen en (creatieve) ideeen. Wat precies kan ik nog niet in detail vertellen. Ik hoor je denken: waarom besteed je er dan een bericht aan? Maar omdat veel dingen nog niet duidelijk en goed uitgedacht zijn wil ik er nog niet teveel over los laten. Ik wilde het gewoon even delen omdat ik er zelf erg vrolijk van word. Een van de dingen komt al dichterbij en heeft te maken met internet. Ik houd jullie uiteraard op de hoogte via LittleDNLL. Ook ben ik benieuwd naar jullie dromen, wensen en ideeen. Dus vertel!!! :)

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...