dinsdag 18 januari 2011

Tip: Montagne Jeunesse haarmaskers

De afgelopen jaren heb ik best een aantal verschillende haarmaskers uitgeprobeerd, maar het meest tevreden ben ik toch wel over de diverse Montagne Jeunesse maskers. Nu ik door mijn voorraad heen ben, bedacht ik me dat het eigenlijk een goede tip is voor iedereen die op zoek is naar een masker dat echt een geweldig resultaat geeft. Na gebruik van deze maskers voelt je haar namelijk ontzettend zacht aan en glanst het mooi.

Je kunt kiezen uit veel verschillende maskers met ieder een eigen samenstelling en geur. Verder is het erg fijn dat je de maskers los kunt kopen voor slechts 2,09! Zo kun je mooi wat verschillende maskers uitproberen en zit je ook niet opgescheept met een complete pot.

Alle maskers bestaan uit twee delen: het haarmasker zelf en een serum dat je aanbrengt op handdoekdroog haar. De maskers zijn te koop bij verschillende drogisterijen maar nog makkelijker is online bestellen! Dat kan hier >>> (als je op doordeweekse dagen voor 21:00 besteld, heb je 'm de volgende dag al in huis). Leuk om te weten: dit merk verkoopt ook gezichtsmaskers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...