zaterdag 8 januari 2011

Leuke webshop: Het Zijstraatje

We kunnen weer een leuke webshop aan onze favorieten toevoegen: www.hetzijstraatje.nl Toen ik zojuist in dit te schattige winkeltje terecht kwam was ik direct verkocht. Wat een geweldige (onder andere creatieve & DIY) spulletjes verkopen ze er! De beschrijving van de shop geeft het gevoel dat dit winkeltje uitstraalt en het assortiment erg goed weer, lees maar even:

Mijn oma had vroeger een winkel, aan het dorpsplein bij ons in het dorp. Als klein meisje wilde ik dat ook. Ik droomde van een eigen winkel. En nu, zoveel jaren later, is het dan ook echt gelukt. Supertrots ben ik op mijn winkel: Het Zijstraatje! In zijstraatjes zitten namelijk altijd de leukste winkeltjes. Kleine, bijzondere winkeltjes waar je de mooiste spulletjes vindt! En dat past helemaal bij onze winkel. Wij zijn nét even anders.

Hierboven en hieronder heb ik vast wat leuke items op een rijtje gezet. Zelf rondneuzen? Klik hier >>>

1 opmerking:

  1. Wauw! Wat een heerlijk winkeltje zeg! Die beschrijving ook!!! :)

    I ♥ it!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...