maandag 10 januari 2011

Nieuwe dingen...

Nieuwe dingen ondernemen, dat wil ik dit jaar zo vaak mogelijk proberen te doen. Zo bedacht ik me een paar dagen geleden dat ik eigenlijk al best een tijdje met 'yoga' in mijn hoofd rondloop. Ik besloot meteen even te Googlen naar yoga mogelijkheden in mijn buurt en al kwam al snel op een website terecht die me direct aansprak. Toen mijn oog viel op 'gratis proeflessen in januari' had ik helemaal geen excuus meer om geen proefles aan te vragen. Ik mailde daarom gelijk en kreeg de volgende dag al een leuke reactie terug. Ik was van harte welkom op de dag en het tijdstip dat ik had voorgesteld. Fijn! Aanstaande woensdagavond is het dus zo ver, dan zal ik mijn allereerste yogales ooit volgen. Ik ben erg benieuwd en weet niet zo goed wat ik ervan moet verwachten. Als ik de les leuk vind ben ik van plan iedere week te gaan. En mocht dit het geval zijn, dan heb ik gelijk een goede reden om die geweldige yoga kleding van Rituals aan te schaffen! ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...