zondag 20 februari 2011

And the award goes to...

...LittleDNLL! Gisteren ontving ik een heel leuk mailtje van Floortje, die mijn blog sinds kort per toeval heeft 'ontdekt'. Ik werd erg vrolijk van haar enthousiasme en complimenten. Want ja, het is nu eenmaal erg leuk om te horen dat iemand met plezier jouw artikeltjes en creaties bekijkt, en je 'een aanwinst voor blogland vindt' *Big smile* Naast deze zeer blijmakende en motiverende woorden schreef ze mij ook dat ik in de prijzen ben gevallen... Ik heb namelijk een 'Blog Award' gewonnen ;) Woehoe!


Het is de bedoeling dat ik nu drie andere bloggers ga blij maken met deze virtuele prijs. Ik wil daar even bij vertellen dat ik al eerder een Blog Award heb mogen ontvangen en vervolgens vijf blogs die ik leuk vond een Award heb gegeven. Ik kies daarom nu voor drie blogs die ik nog niet eerder in het zonnetje heb gezet. Ok, daar komt-ie dan in willekeurige volgorde...

De eerste beker ;) gaat naar... Roos van de blog Influence... Ik ken Roos persoonlijk en weet dat zij met heel veel passie schrijft en veel energie steekt in haar eigen blog. Ze schrijft over diverse onderwerpen waarvan 'Beauty' een van de hoofdpijlers is. Ik ben zelf ook gek op cosmetica en verzorgingsproducten en neem dus maar al te graag een kijkje op deze blog.

Nog twee bekers te gaan en daarvan gaat er zeker eentje naar LieveFleur. Ook haar ken ik persoonlijk (al
zo'n 9 jaar zelfs). Net als ik een CuliCreaBea ;) Ze is gek op kokkerellen en creatieve dingen zoals fotografie en tekenen. Op haar blog schrijft ze over wat ze meemaakt, plaats ze haar zelf gemaakte foto's en attendeert ze je op inspiratievolle websites. Extra leuk aan deze blog is de style en vormgeving. De blog heeft echt een eigen identiteit en is dus erg origineel!

En de laatste prijs gaat naar Pamela van Feito Com Amor For a Happier World. Je ziet al snel hoe creatief Pamela is en ook haar eigen webshop is superleuk. Ik sluit me volledig aan bij de omschrijving op haar blog: Feito Com Amor is een webshop met unieke artikelen uit binnen -en buitenland. Pâmela, de eigenaresse met Braziliaanse roots, runt met veel liefde haar originele shopje, om de wereld een stukje happier te maken. Op Feito Com Amor's Blog, vind je allerlei leuke achtergrondinfo, inspiratie & nog veel meer!

2 opmerkingen:

  1. Lieve Daan!!

    Dank je wel! Ben net terug uit Munchen en zie je bericht! Lief!! Zal er snel een post over wijden. Heb je zin om een x weer 'ns te meeten? Lunch o.i.d.?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...