maandag 14 februari 2011

Book to Buy: Inspired

De gedachte aan Billie en het feit dat er geen enkel boek (eigenlijk zelfs geen a4-tje) meer in hem past (en ik dus GEEN boeken meer mag aanschaffen), heb ik inmiddels laten varen. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik beter kan toegeven dat het een mission impossible is, dan dat ik constant (want ik kom te vaak leuke exemplaren tegen) energie verspil aan een tweestrijd in m'n hoofd ;) Kort gezegd sta ik dus weer voor de volle 100% open voor leuke boeken. Ze passen nu dan even niet in mijn kast maar in de toekomst koop ik een veeeeel grotere variant (his name will be Bill). Tot die tijd zet ik al het leuke leesvoer dat ik tegenkom gewoon op mijn blog, als geheugensteuntje voor mezelf en als tip voor iedereen die nog WEL plaats heeft! :)

Mijn oog viel vandaag op een titel die me direcht aansprak: Inspired. De cover maakte direct duidelijk dat het om een creatief boek ging, en daar kan ik er nu eenmaal niet genoeg van hebben. Snel scrolde ik door naar de volgende beschrijving:

Hoe en waardoor laten creatieven zich inspireren? Hoe denken en werken ze en hoe creëren ze een omgeving vanuit waar ze zelf makkelijk ideeën genereren? Aan de hand van interviews en foto's geven 40 beroemde Europese creatieven uit verschillende disciplines antwoorden op deze vragen.Met bijdragen van Paul Smith, The Stone Twins, Dick Bruna, Andy Bird, Mark Denton, Fernando Gutierrez, Erwin Olaf, Erik Kessels en nog vele anderen. Behalve een lekker kijk- en leesboek, is Inspired ook een inspiratiebron op zich!

Het boek kost €29,90 en is onder andere hier te bekijken en te bestellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...