zondag 13 februari 2011

Leuke webshop: Alles Papier


Klik op de afbeelding voor een vergroting

Het lijkt wel of de webshops met stationary items als paddenstoelen uit de grond schieten... Zo zocht ik me een tijd geleden suf naar een dergelijk adresje, zo kom ik in korte tijd een vierde (of was het vijfde?) tegen! Nou ja, ik klaag niet want ik vind dit soort winkeltjes geweldig.

Notebooks waar je direct hebberig van wordt en in gedachten al do to lijstjes of inspiratie volle krabbeltjes in schrijft. Mooie kaarten waarvan je direct zin krijgt om je complete vriendenkring er zomaar eentje toe te sturen. Stickers en labels om saaie dingen mee op te leuken of je spullen eens goed te ordenen. Inpakpapier en stempels om de meest schitterende cadeautjes te creƫren. Ja, daar word ik blij van!


Klik op de afbeelding voor een vergroting

Vandaag kwam ik terecht op www.allespapier.nl. Ik zag de naam, mijn hart maakte een sprongetje en nadat ik de link had aangeklikt, scanden mijn ogen vliegensvlug de homepage. Wat voor leuks zou ik hier aan gaan treffen? Nou veel kan ik je inmiddels vertellen. Journals in vrolijke kleuren en met schitterende prints erop, schetsboeken die je zelfs wilt hebben als je niet kunt tekenen, bijzondere kaarten waarbij je ook kunt kiezen uit mooie sets in blikken of doosjes, papier om van te smullen: kookboeken, vrolijke servetten en lampionnetjes, wijze boekjes, bedrukte enveloppen waarvan de postbode zeker vrolijk wordt en nog veel meer leuke musthaves. Kortom, genoeg reden om zelf eens in deze shop te gaan rondneuzen. Ja nu!? Klik dan hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...