zondag 20 februari 2011

What Katie Ate

Ik houd van koken (uren in de keuken staan is voor mij echt geen straf) met mooie verse ingredienten en strevend naar een fantastisch eindresultaat qua smaak, maar ook voor het oog. Het moge duidelijk zijn dat ik dus ook gek ben op lekker eten. Daarnaast ben ik ook graag in de weer met mijn digitale spiegelreflexcamera, waarbij ik het ook ontzettend leuk vind om food vast te leggen tijdens mijn uurtjes in de keuken (misschien heb je wel eens een van mijn blogberichten gezien waarin ik een uitgebreid culinair fotoverslag plaatste). Ik kan aardig koken en ook een redelijk kiekje schieten wil meestal wel lukken, maar sommige mensen blinken er echt in uit!

Zo ontdekte ik laatste de blog What Katie Ate. De naam zegt het eigenlijk al: hierop plaats Katie foto's, teksten en recepten van wat ze heeft gegeten. Echt een geweldige inspiratiebron! De vormgeving is echt fantastisch, ze zou zo een magazine kunnen beginnen. Haar site is simpel maar de nadruk ligt op de juiste dingen, zo springen de prachtige foto's bijna uit je beeldscherm en hoef je slechts een paar seconde in haar wereld te staan en het water loopt je in de mond. Een extra leuk gegeven is dat ze uit Australie komt, wat voor mijn gevoel een compleet andere wereld is heeeeeel ver hier vandaan en dat maakt het een beetje magisch. Benieuwd geworden? Klik hier om er zelf een kijkje te nemen. Waarschuwing: doe dit alleen als je iets lekkers in huis hebt, want ik garandeer je: je wordt er erg hongerig van!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...