donderdag 10 februari 2011

Tip: 25% korting op alle make-up bij Sephora!

Gisteren bracht ik een bezoekje aan Haarlem, een van mijn favoriete steden. Ik heb een aantal vaste winkels waar ik altijd wel even naar binnen ga als ik er ben. Een van mijn vaste adressen is de V&D, en wel omdat je daar op de begaande grond zowel een Sephora als een Accessorize vindt (beide vind ik altijd erg leuk en ik zie dan ook eigenlijk ook altijd wel iets dat ik graag zou willen hebben). Gisteren viel mijn oog al snel op de borden in het Sephora gedeelte waarop stond dat je 25% korting krijgt op alle make-up! Inderdaad, ALLE make-up (ik heb het voor de zekerheid nog even gevraagd en je krijgt deze flinke korting dus op alle merken!). Dus mocht je deze week in de buurt zijn van een Sephora (hier staan alle vestigingen op een rijtje) en nog iets op je beauty wishlist hebben staan, dan is dit het moment om het te scoren voor een fijne prijs!

1 opmerking:

  1. Hamstereeeeeennn!!! Ik ga denk ik een paar o.p.i.'s aanschaffen! En een nieuwe primer... En... misschien dat too faced-paletje.

    Dat wordt weer helemaal niks met mijn goede voornemen om de hand op de knip te houden ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...