woensdag 23 februari 2011

Filmtip: The King's Speech


Waarschijnlijk heb je al een aantal positieve dingen gehoord over de film The King's Speech (ik in ieder geval meerdere malen via televisie en internet), toch wil ik nog even laten weten dat ik het een geweldige film vind! Wat ik ontzettend knap vind is dat er eigenlijk geen spectaculaire dingen gebeuren (ik doel hiermee op het verhaal) maar dat de film toch ontzettend boeit. Je wilt echt blijven kijken. Ook je inleven in het verhaal en de karakters gaat moeiteloos en dit komt eigenlijk volledig door het fantastische acteerwerk van Colin Firth (Bridget Jones Diary & Pride and Prejudice) en Geoffrey Rush (die je natuurlijk kent als Barbossa uit Pirates of the Caribbean). Kortom een mooi verhaal dat schitterend is neergezet! Hier kun je de trailer bekijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...