zondag 20 maart 2011

Getest: Rituals Awareness dagcrème

Ik vind het altijd leuk om bij een beauty aankoop wat proefmonstertjes te krijgen die ik op m'n gemak thuis kan uittesten. Er zijn namelijk zoveel producten te koop dat kiezen soms moeilijk is. Daarbij wil ik ook graag weten of ik iets echt fijn vind voordat ik het aanschaf. Laatst kreeg ik bij de Rituals weer een fijn monstertje met daarin hun Awareness dagcrème voor de normale tot gemengde huid. Gisteren en vandaag (want er zat genoeg in) werd het tijd om deze eens uit te gaan testen. Het is een volle crème die tijdens het smeren dik en vettig aanvoelt, waardoor je huid in eerste instantie best wel glimt. Ik zeg in eerste instantie omdat je daar, nadat ie is ingetrokken, helemaal geen last meer van hebt. Bovendien heb je na gebruik een superzacht huidje zonder droge plekjes. De Awareness ruikt erg lekker (ook dat vind ik persoonlijk altijd wel belangrijk) en kan ook goed gebruikt worden als basis voor onder foundation. Zodra ik weer een nieuwe dagcrème nodig heb, is deze van Rituals zeker een optie! Een pot van 50ml kost € 28,50. Hieronder kun je lezen wat Rituals zelf zegt over deze creme.

Deze Rituals dagcrème is ontwikkeld op basis van Venuceane en Kombuchka dat voor een gezonde en stralende huid zorgt. Awareness Normal Skin gezichtscrème is speciaal voor de normale tot gemengde huid.

- Inhoud: 50 ml
- Voor de normale tot gemengde huid.
- Voor een gezonde, stralende huid.
- Verzacht fijne lijntjes.
- Tegen tekenen van vermoeidheid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...