woensdag 13 april 2011

Approved by you

En we hebben er weer een gevonden... Een geweldig leuke Nederlandse webshop met heel veel leuks! ik heb het over www.approvedbyou.nl. Laat ik beginnen met een stukje van de beschrijving van de Approved by You site:

Wij struinen de wereld over op zoek naar producten met een verhaal.
Producten die met liefde en passie zijn vervaardigd. Of producten die simpelweg uniek zijn omdat het iets zegt over jouw persoon.


Dat klinkt toch al fantastisch? Nu ben je natuurlijk benieuwd wat voor spulletjes er dan verkocht worden. Nou, dat zal ik je vertellen. Heerlijke kunstwerkjes van snoepjes van Papabubble (ik heb deze meerdere malen gekocht bij de Papabubble winkel in Amsterdam dus ik weet waar ik het over heb ;)), spulletjes voor in huis van Lisbeth Dahl (een merk dat ik persoonlijk erg leuk vind). Denk hierbij aan ouderwetse parfumflesjes, stijlvolle sieradendozen van glas met afgewerkte randen in zilver of goud, slaapmaskers en schattige tasjes om je beauty spulletjes in te doen. Ok, nu heb ik pas twee van alle merken genoemd... Verder kan ik je vertellen dat ze producten verkopen in de categorieen: food, living, beauty, fashion, pets, kids & jewellery en moet je zelf maar even gaan bekijken wat voor leuke items hier dan onder vallen. En dat is zeker geen straf! ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...